Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dieuwertje van Leeuwen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dieuwertje van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vrijwilligersreis voor een organisatie genaamd; Christ Hope.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2013

Een Hoopvolle vredige toekomst!

20 Mei 2013

De Heilige Geest uitgezonden voor iedereen!

24 Februari 2013

Elections!

06 Februari 2013

'Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw!..'

17 Januari 2013

Thuisgehaald!
Dieuwertje

Hallo allemaal! Ik ben Dieuwertje van Leeuwen en ik ben 23 jaar oud. Ik ben afgestudeerd als verpleegkundige in augustus en heb mijn opleiding in het ziekenhuis gedaan. Ik heb al lange tijd het verlangen om vrijwilligerswerk te gaan doen. Via een collega kwam ik toen bij een organisatie terecht van waaruit ik nu naar Kenia zal worden gezonden. Ik hoop via deze weblog familie, vrienden en gemeenteleden op de hoogte te houden van de activiteiten en belevenissen die ik in Kenia meemaak. Ik heb er heeeel erg veel zin in en laat jullie graag een klein beetje meegenieten van het mooie, dankbare maar ongetwijfeld soms ook zware leven daar. Ik hoop dat jullie mijn weblog met veel plezier zullen lezen, en ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een berichtje achter laat!!:) Liefs, Dieuwertje

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21620

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 03 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: